Nu har jag kommit hem från en toppen helg med elin!

Är hemma just nu och väntar på älsklingen som ska komma när som helst.
Träffade elin vid stan, så gick vi runt lite, och träffade Alex & Johan, satte och på bryggan och myste.
Sen drog jag och elin och fixade lite grejs och möte upp Alva, och drog till Elin.
Så drog vi och åt pizza, där vi träffade sellen och johannes, haha dunder söta killar, köpte läsk och chips åt oss osv.. :*
Så drog vi in och åt pizza, där vi träffade alexa, dana och nån till brud.
Dunder var det.
Alva tog bussen hem tror jag, och jag och elin drog till henne, ingen aning när men däckade så fort vi kom till henne.
Så vaknade jag och mamma hämtade, och som sagt, just nu väntar jag på Johan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0